Sunday, January 24, 2010

Adakah Peluang Untuk Ku Menyayangi Dia Seperti Dulu

oh tuhan...mungkinkah ada peluang untuk aku menyayanginya seperti dulu??

walaupun sudah 3 bulan aku tidak berhubung dengannya,,ati aku masih mengingati dia,,syg aku padanya masih seperti dulu,,tapi aku tiada keyakinan untuk megatakn dia milikku..

setelah aku bertemu kembali dengannya,,,jawapan yang dia berikan tetap sama,,, ( ntahla )..
sehingga hari ini aku masih belum mendapat jawapan yang tepat..
setiap ari..setiap malam aku berdoa semoga jodoh aku bersamanya..namun jawapan masih belum terjawab...

aku mengerti siapa diriku...aku insan yang lemah yang hanya mampu meminta dan memohon...
bagaimana lagi harus aku tunjukkan sayang aku padanya..
mungkin sifat marah aku yang tidak keruan membuatkan dia tidak sanggup untu bersamaku...

Ya Allah......Aku Tidak Akan Pernah Untuk Berputus Asa...Aku Terlalu Memohon Kepadamu...Engaku Bukakanlah Pintu Hatinya Untukkan..Temukanlah Jodohku Dengan Dirinya..Sesungguhnya Aku Amat Mencintai Dia Ya Allah ( Nurul Syamimi Ismail )

No comments:

Post a Comment